טיול מאורגן לארמניה ולגרוזיה

טיול מאורגן לארמניה ולגרוזיה

במונח "טיול מאורגן" דבק דימוי מעט בטלני של אוטובוס תיירים שנע בעצלתיים באותן נקודות ציון ממוסחרות עד אין סוף, של שבילים עמוסים מטיילים שנראים ומרגישים כלא יותר ממסע קניות מפואר בין דוכני מזון וקניונים ואטרקציות שחוזרות על עצמן.

חברתנו חרטה על דגלה לתקן דימוי זה, כאחת שמטרתה לספק שירות שהינו ההיפך הגמור מהדימוי העולה מחיבור המילים "טיול מאורגן".

חברתנו מציעה שילוב מנצח של מסע בשתי מדינות במסגרת טיול אחד, כך שבמהלך ימי הטיול נזכה ליהנות גם מנופי הבראשית הקסומים של ארמניה וגם מעושרה התרבותי, המודרני והמגוון של גיאורגיה.

אז למה כדאי לשלב את הטיול לגאורגיה עם טיול לארמניה?

קשה לדבר על גיאורגיה מבלי להזכיר את ארמניה, כמדינות אחיות "תחת אותה קורת גג", ששונותן הופכת אותן למקורית כל האחת בדרכה, בדומה לאופן בו משלים הפסנתר את הכינור.

גיאורגיה עדיין נחשבת המתוירת שבין ארצות הקווקז ומורגלת בתיירים, לעומת ארמניה שבידודה ההררי ללא מוצא לים, אפשר אוטונומיות מקומיות ששימרה את אורח חיי האוכלוסייה המקומית המקורית כגן עדן נשכח הממתין להתגלות.

בין המודרני למסורתי, בין העבר לעתיד

השילוב שבטיול לגאורגיה המתועשת והמודרנית יותר, עם טיול לארמניה הכפרית והחקלאית,  היינו שילוב מוצלח למי שמבקש ליהנות מכל המרכיבים ההופכים טיול להרפתקת מסע של טעמים, נופים מסתוריים וריחות שווקים ייחודיים.

גאורגיה הנוחה לטיול והמורגלת בתנועת התיירות, אינה כארמניה שתרבותה הינה תרבות מסורתית מקומית, כזאת ששמרה על ייחודה ובידודה מהעולם ואינה מורגלת בחלק ממחוזותיה  בסטנדרטים של תיירי מדינות המערב. כאן, בולט במיוחד יתרונו של הטיול המאורגן, בו תובטח האיכות באופן חסר פשרות.

אז מה יש לנו להציע בטיול המאורגן המשלב גם את ארמניה וגם את גרוזיה?

יעדים מרגשים ומפליאים

דווקא בדרך הנסתרת והלא שגרתית הנגלית בטיול, זיקקנו יעדי טיול שיש בהם את כל הטוב והמעניין שיש למדינות כה אדירות בגודלן ובמשאביהן להציע.

ממסלולי ההרים הגבוהים ביותר ברכס ועד לנקודות המישור והעמק שבינם עוברים נחלים ונהרות עזים, מימות מים עצומות שנראות כאילו נזלו מקרחון שנמס באמצע המדבר, בין כפרים מסורתיים ועד למלונות המפוארים שיש לערים המתועשות והמרכזיות להציע. דרך הנוף ניגע ונגיע לכולם, בבטחה בהנאה הצרופה שיש בחוויה הראשונית המתוקה, כעוז המנצח על פסגת ההרים.

ארגון ואיכות

בעבודה מפרכת, על ידי שימוש במערך משולב של רשת סיוע מקומית וספקים מהטובים שיש ביעדים אלו להציע, תוך כדי לימוד ובדיקה מעמיקה של איכותם בדגש מיוחד על טיב המלונות, הרכבים, ההסעות ושירותי ההסעדה – יצרנו יחדיו מכונה משומנת היטב. מטרתנו היא להבטיח את הנאתכם הצרופה מחוויית שירות ואיכות שנעשית באהבה ואשר אנחנו גאים בה מאוד.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *