טיול ג'יפים בקוסטה ריקה

טיול ג'יפים בקוסטה ריקה

לגלות את קוסטה ריקה בטיול ג'יפים

בין הג'ונגלים הטרופיים, דרך החופים הבתוליים ועד להרי הגעש העוצמתיים – קוסטה ריקה היא אחת מהמדינות המרהיבות בחצי הכדור המערבי. כיאה למדינה היציבה והמבוססת ביותר באמריקה הלטינית, קוסטה ריקה מציעה למטיילים בה הזדמנות חד פעמית להתרגש מטבע פראי ועשיר לצד חוויה אורבנית בלתי נשכחת. ואם אתם שואלים אותנו, אין כמו טיול ג'יפים כדי לחוות הקצב הלטיני של קוסטה ריקה, שיוביל אתכם למחוזות שרבים חולמים להגיע אליהם.

לחוות את הטבע לצד אטרקציות בקוסטה ריקה

אם אתם מתלבטים בין חופשת בטן גב מפנקת לבין טיול ג'יפים אותנטי ומרגש בין אוצרות טבע בלתי נגמרים, קוסטה ריקה היא היעד האולטימטיבי עבורכם. כפנינה השוכנת בין הים הקאריבי ממזרח ובין האוקיינוס השקט במערב, תמצאו בקוסטה ריקה למעלה מ-1200 ק"מ של חופים זהובים ומים צלולים, שיעניקו לכם תחושת ניתוק אמיתית.

אך לצד השלווה שמעניקים חופי התכלת של קוסטה ריקה, התברכה מדינת "החוף העשיר" גם בפסגות הרים תמירות, כשמעל כולם בולטת הפסגה החמישית בגובהה במכרז אמריקה – הסרו צ'יריפו.

בטיחות ויציבות

בניגוד לדעה הרווחת, ולמרות היותה מוקפת במדינות הסובלות מאתגרים כלכליים ובטחוניים, נהנים התיירים בקוסטה ריקה מביטחון מוחלט, שכן זוהי אחת מהמדינות המעטות בעולם ללא צבא או איומים חיצוניים.

תעשייה נקייה

התעשייה המפותחת בקוסטה ריקה, נשענת ברובה על שמירה על החי והצומח במדינה והשקעה מאסיבית באנרגיה ירוקה. כשתנשמו את האוויר הצלול בטיול בקוסטה ריקה, תגלו את המדינה היחידה שהצליחה להגדיל את צמיחת העצים בשנים האחרונות ולהגביל משמעותית את התעשייה המזהמת.

אוכל משובח

המטבח הקוסטה ריקני, שם דגש על חומרי גלם מקומיים כגון פירות, ירקות ודגנים. בניגוד למדינות אחרות באמריקה לטינית, בהן מושתתים מרבית המאכלים על בשר, המאכל הלאומי של קוסטה ריקה הוא בכלל צמחוני.

את ה"גאיו פינטו", או בעברית – התרנגול הצבוע, מעדן המורכב מאורז ושעועית שחורה, תוכלו למצוא בכל מסעדת פועלים ברחבי קוסטה ריקה.

אנחנו מזמינים אתכם לחוות את הקסם הייחודי של ה-Pura Vida, ולהצטרף אלינו למחוזות רחוקים בטיול ג'יפים שיכבוש אתכם בקוסטה ריקה הירוקה.