טיול ג'יפים באלבניה

טיול ג'יפים באלבניה

מסע אותנטי באלבניה בטיול ג'יפים

מה עולה לכם לראש כשאתם חושבים על חופשה אירופאית? אם גם אתם מדמיינים סמטאות ציוריות, חופי טורקיז מנצנצים ואוכל משובח שיחמם לכם את הלב והנשמה, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיול מאורגן באלבניה, "ארץ הנשרים" והפנינה החבויה של דרום-מזרח אירופה.

בין נוף הררי למים צלולים

התוואי הגיאוגרפי באלבניה מתאפיין בפסגות הרים מרהיבות החולשות על מרבית שטחה. למרגלות הצוקים הגבוהים שוכנות עיירות עות'מאניות קסומות בהן עצר הזמן מלכת, שם תוכלו ליהנות מאירוח כיד המלך ולטעום אוכל אלבני מסורתי העשוי מגבינות משובחות, פירות וירקות טריים ובשר איכותי.

אך נופש באלבניה לא מורכב רק מטיולי ג'יפים עוצרי נשימה לאורכה ולרוחבה, אלא גם מתחושות חופש ורוגע למגע החול הזהוב שבשיפולי חופיה הצלולים. הריביירה האלבנית, מציעה את כל מה שאתם מדמיינים ואפילו יותר – ניתוק מחיי היומיום העמוסים בגן עדן שאין שני לו.

תושבים ידידותיים ותחושת ביטחון

הקסם של אלבניה אמנם נדמה כסמוי מן העין בתחילה, אך כשלומדים להכיר אותה, ומקלפים את השכבות החיצוניות, נגלית תרבות עתיקה ומעוררת השתאות.

תושבי אלבניה ידועים בהכנסת האורחים אותה הם מעניקים לתיירים במדינה, ונכונים לסייע למטיילים בה לחוש רצויים בכל עת. למרות התדמית שדבקה בה בעקבות עברה האפל, אלבניה נחשבת כיום לאחת מהבטוחות שבמדינות אירופה, הן בטיול עם ילדים והן בטיול מאורגן.

הרפתקה באווירה מאורגנת

עם שפע של מים, צמחייה פראית ירוקה והרים המשתרעים על קילומטרים ארוכים, אלבניה מציעה מגוון עצום של אטרקציות. בירת אלבניה, טירנה, מלאה במבנים היסטוריים מרשימים הטומנים בחובם סיפורים מרתקים על חבלי הלידה של המדינה הבלקנית וההיסטוריה העשירה שבה. בשעות הערב, תוכלו ליהנות מחיי לילה מפתיעים בבארים ובמועדונים הרבים בעיר.

מחוץ לאווירה האורבנית התוססת של טירנה, נגלה יחד את האגמים הפרושים בצידי הדרך, חיות הבר הידידותיות והפארקים המטופחים שהופכים את אלבניה לאחד מיעדי התיירות הנחשקים ביותר בשנים האחרונות.

בטיול ג'יפים באלבניה, נגלה יחד את ההיסטוריה, הנופים והארכיטקטורה העשירה במרתקת שבמדינות הבלקן בחיבור שבין עבר מרתק לעתיד מלא הפתעות.